• Image 4

    De nieuwe Fuelcard

    Grip op uw brandstofkosten

  • Image 1

    De nieuwe Fuelcard

    385 tankstations bij u in de buurt

  • Image 2

    De nieuwe Fuelcard

    Overzichtelijke factuur voor BTW-teruggave

  • Image 3

    De nieuwe Fuelcard

    Tanken op rekening

Wie zijn de initiatiefnemers van de FUEL CARD?

De nieuwe FUEL CARD is een initiatief van Demarol Retail Nederland B.V. Deze beschikt over een netwerk van Gulf servicestations en TinQ tankstations. Dit netwerk bestaat uit ruim 385 locaties.

Voor wie is de FUEL CARD bedoeld?

Elke ondernemer met een Kamer van Koophandel inschrijving kan de kaart aanvragen.

Ik ben particulier, kan ik ook de FUEL CARD aanvragen?

Voor particulieren is er een aantrekkelijk alternatief beschikbaar. Voor meer informatie, klik hier.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn FUEL CARD in huis heb?

Na acceptatie van uw aanvraag ontvangt u binnen tien werkdagen uw FUEL CARD(s).

Welke diensten kunnen met de FUEL CARD afgerekend worden?

U bepaald zelf het bestedingspatroon door een keuze te maken voor uitsluitend brandstof of inclusief overige shopartikelen. Zo houdt u grip op uw kosten.

Krijg ik met FUEL CARD ook korting op de brandstof?

U profiteert dagelijks van de kortingen die Gulf en TinQ op de tankstations geven. Indien uw jaarvolume hoger is dan 10.000 Liter is het mogelijk om een aanvullende afspraak te maken.

Afspraak maken

Veilig omgaan met de FUEL CARD.

De FUEL CARD is een wettig betaalmiddel, net als een bankpas of creditcard. Neem daarom de volgende adviezen ter harte om ongewenste betalingen met de pas te voorkomen:
Onthoud uw pincode en vernietig de brief waarin uw pincode aan u wordt meegedeeld.

  • Schrijf de pincode nooit op de pas
  • Bewaar de pincode nooit bij de pas
  • Deel de pincode nooit met derden
  • Als u de pas afgeeft aan de kassamedewerker (in verband met een vlotte afhandeling van uw transactie), houd de pas dan altijd in het oog
  • Scherm uw pincode af bij het intoetsen

Ik ben mijn pas kwijt door verlies of diefstal. Wat moet ik doen?

U moet verlies of diefstal onmiddellijk aan ons melden zodat de pas(sen) geblokkeerd kunnen worden. U kunt op verschillende manieren contact opnemen. Zorg ervoor dat u altijd beschikt over het volledige FUEL CARDnummer.

  • 24 uur per dag via onze Servicedesk: 0341-439 000
  • Bij verlies of diefstal is het uw eigen verantwoordelijkheid om uw betaalmiddel te laten blokkeren en aansluitend aangifte te doen bij de politie. U dient een kopie van het proces verbaal op te sturen naar:
    Demarol Retail Nederland B.V., afd. Kaartacceptatie, Ampèrestraat 5, 3846 AN HARDERWIJK

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Mijn pas is defect. Kan ik een nieuwe aanvragen?

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.



Staat uw vraag er nog niet bij?
Neem dan contact op met onze klantenservice.
Tel.: 0341-439 000
e-mail: klantenservice@fuel-card.nl