FUELCARD LANDELIJKE ADVIESPRIJS

28/03/2024 - 06:54

Superplus 98 E5

€ 2.419

Diesel B7

€ 1.969

LPG

€ 1.089

AdBlue

€ 1.069

Euro95 E10

€ 2.229

HVO100

€ 2.347

Aan de hier getoonde LAP prijzen kunnen geen rechten worden ontleend en zijn onder voorbehoud van type- en zetfouten

Back to top

Vragen over de ENVIEM FAMILY FUELCARD? Wij helpen je graag verder!

Kijk hier of je het antwoord kunt vinden. Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact met ons op.

Hoe werkt de FUELCARD?

Brandstof afrekenen met de FUELCARD werkt hetzelfde als betalen met een pinpas.

Een dag nadat je getankt hebt, wordt het geld van de transactie automatisch van je rekening afgeschreven. Via https://mijn.fuel-card.nl/vind je een duidelijk rekeningoverzicht én een overzicht van alle transacties.

Wat gebeurt er als de lokale korting bij het tankstation hoger is dan overeengekomen korting?

Soms voeren de tankstations een tijdelijke actie met hogere kortingen, waardoor de literprijs aan de pomp lager is dan jouw persoonlijke literprijs. In dat geval berekenen wij de laagste prijs. Wij noemen dat de laagste prijsgarantie. Waar je ook tankt binnen het ENVIEM Retail netwerk, je betaalt altijd de beste prijs.

Waar kan ik tanken met de FUELCARD?

Bekijk de acceptatiepunten via de website of de app.

 

Welke producten en diensten kunnen met de FUELCARD betaald worden?

Met de FUELCARD kan je alle brandstoffen, shopartikelen en carwash afrekenen.

Krijg ik korting op alle producten en diensten?

Nee, je ontvangt alleen korting op brandstof.

Wat zijn de kosten van een FUELCARD?

Gebruik van de FUELCARD is kosteloos. Ook worden er geen administratiekosten of verzendkosten in rekening gebracht.

Ik heb al een FUELCARD in bezit, wat moet ik doen?

Volg de stappen op de website, je huidige FUELCARD komt automatisch te vervallen. Is er een andere reden, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mag ik meerdere FUELCARDS aanvragen?

Je mag maximaal twee familieleden uitnodigen om ook te profiteren van de voordelen. Deze familieleden zijn de eerste- en/of tweedegraads.

Wie zijn mijn eerste- en tweedegraads familieleden?

Eerstegraads familieleden: partner, ouders, schoonouders, kinderen, schoonzoons, schoondochters.

Tweedegraads familieleden: broers, zussen, kleinkinderen, opa's, oma's, schoonzussen, zwagers, stiefzussen, stiefbroers.

Hoe kan ik, of mijn familie de FUELCARD aanvragen?

Via de website in combinatie met een ENVIEM FAMILY code. Heb je geen code ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail klantenservice@fuel-card.nl of bel 085-0773301

Hoe hoog is de bestedingslimiet van de kaart?

Per week kun je voor maximaal € 125,- aankopen.

Kan ik de pincode zelf kiezen?

Nee, uit veiligheidsoverweging kun je zelf geen pincode kiezen.

Hoe lang is de FUELCARD geldig?

De FUELCARD heeft een geldigheid van 5 jaar. Hierna wordt er automatisch weer een nieuwe FUELCARD voor je aangemaakt. Wil je niet verlengen, dan je kun ons dat laten weten via e-mail klantenservice@fuel-card.nl of bel 085-0773301

Hoe lang duurt het voordat ik mijn FUELCARD ontvang?

Circa 5 werkdagen na aanvraag en de acceptatie daarvan ontvang je de FUELCARD. De pincode wordt apart per post verstuurd.

Hoe lang duurt het voordat ik de pincode voor mijn FUELCARD ontvang?

Ongeveer 2 werkdagen nadat jij jouw FUELCARD thuis hebt ontvangen, ontvang jij de pincode.

Ik ben mijn pincode vergeten. Hoe kom ik aan een nieuwe pincode?

Uit privacyoverwegingen registeren wij geen pincodes. Om een nieuwe pincode aan te vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice via e-mail klantenservice@fuel-card.nl of bel 085-0773301

Foutieve pincode ingetoetst?

Indien je drie keer een foutieve pincode hebt ingetoetst dan wordt de FUELCARD uit veiligheidsoverweging automatisch voor 24 uur geblokkeerd. Na 24 uur kun je de FUELCARD weer gebruiken.

Neem direct contact op met onze klantenservice via e-mail klantenservice@fuel-card.nl of bel 085-0773301.

Mijn FUELCARD is defect. Hoe vraag ik een nieuwe aan?

Neem contact op met onze klantenservice via e-mail klantenservice@fuel-card.nl of bel 085-0773301 en geef het kaartnummer door. Binnen 5 werkdagen ontvang je van ons een nieuwe FUELCARD.

Hoe kan ik misbruik van mijn FUELCARD voorkomen?

De FUELCARD is en blijft een wettig betaalmiddel, net als een bankpas of creditcard. Wij geven je graag een paar tips mee om misbruik met de FUELCARD te voorkomen: 

  • Onthoud de pincode goed en bewaar de brief waarin wij de pincode aan je toesturen op een veilige plaats

  • Bewaar of noteer de pincode nooit bij de pas

  • Deel de pincode nooit met derden

  • Als je de FUELCARD afgeeft aan de kassamedewerker (in verband met een vlotte afhandeling van de transactie), houd de pas dan altijd in het oog

  • Scherm je pincode af bij het intoetsen

  • Blokkeer de FUELCARD direct bij verlies of diefstal

Hoe kan ik inloggen op mijn.FUELCARD?

De inloggegevens voor jouw persoonlijke omgeving zijn in een e-mail aan je toegestuurd. De gebruikersnaam is gelijk aan jouw klantnummer. Ben je het wachtwoord kwijt? Dan kun je jouw wachtwoord opvragen via 'wachtwoord vergeten' via https://mijn.fuel-card.nl/

Hoe kan ik de inloggegevens wijzigen voor mijn.FUELCARD?

De gebruikersnaam kun je niet wijzigen. Je wachtwoord kun je wijzigen nadat je bent ingelogd via https://mijn.fuel-card.nl/

Waarom kan ik niet inloggen op mijn.FUELCARD?

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Neem contact op met onze klantenservice via e-mail klantenservice@fuel-card.nl of bel 085-0773301. Zij helpen je graag verder.

Ik ben jonger dan 18 jaar, mag ik ook een FUELCARD aanvragen?

Ja, dat mag. Omdat je nog geen 18 jaar bent moet jouw ouder/verzorger jouw aanvraag ondertekenen. Hiervoor ontvangen wij dan graag een kopie legitimatie van jou en jouw ouder/verzorger. 

Hoe gaan jullie om met mijn privacy?

De gegevens die wij van jou ontvangen gebruiken wij puur en alleen om de transacties te kunnen verwerken en te registreren. Wij delen geen gegevens met derden. Voor een uitgebreid overzicht kun je onze Privacyverklaring of Cookie Policy raadplegen. https://www.fuel-card.nl/

Hoe geef ik mijn verhuizing door?

Deze kan je doorgeven in jouw persoonlijke omgeving via https://mijn.fuel-card.nl/

Waar kan ik mijn bankrekening wijzigen?

Neem contact op met onze klantenservice via e-mail klantenservice@fuel-card.nl of bel 085-0773301 en geef het oude en nieuwe bankrekeningnummer door.